środa, 21 marca 2012

Podkłady

Hej wszystkim! :)
Na naszym kanale http://www.youtube.com/user/03californiadream/videos możecie obejrzeć już nasz drugi filmik. Tym razem recenzujemy różne podkłady do twarzy.
Wybrane przez Martynę fluidy to:
1.Oriflame, Very Me, Peach Me Perfect Skin Glow (light)
2. Oriflame Beauty, Studio Artist Foundation (fair nude)
3. 
Oriflame, Giordani Gold, Age-Defying Firming Foundation (light ivory)




Podkłady Marty to:
1.Rimmel, Wake me up Foundation (100 ivory)
2. Rimmel, Lasting Finish 25H Foundation (100 ivory)
3 .
Maybelline Pure-Liquid Mineral Foundation (040 Fawn)

Więcej o tych produktach dowiecie się w naszym filmiku KLIK ;)
Serdecznie zapraszamy do oglądania i komentowania;)

3 komentarze:

  1. Ja od dłuższego czasu korzystam z Rimmela i jestem bardzo zadowolona ;) dziewczyny, zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam i liczę na słowo komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogo ja tu widzę :D Cześć Martyna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam z YT i powiększam grono obserwatorów, przemiło się Was słucha! :D

    OdpowiedzUsuń